Hei!
Jeg trenger litt innspill om hvordan jeg skal tenke.
Vi har i dag et uisolert uterom "på" den opprinnelige terrassen, altså med luft under og ingen isolasjon nedenfra. Jeg ønsker å hindre både jordfuktighet og trekk fra å komme inn i uterommet så enkelt som det gjør nå.
Min tanke er å legge en vindsperre (ikke plast) på eksisterende terrasse og deretter legge et lag med 22 mm terrassebord oppå det, kanskje til og med på tvers av det eksisterende. Det ville dessuten bli bra med det hevede gulvet mot skinner og hus.
Er det en rimelig tanke, eller er det dumt? Tror dere det vil gjøre en forskjell?
Med vennlig hilsen,
Jim