Hei!

vi har sporet ut for strøm og litt til. Vil nå dekke igjen sporet og orker ikke med å slippe gips over hele veggen for dette. Har dere noen ideer for hva man kan sette over? Kablerne går omtrent jevnt med veggen.
 
Hva er veggene laget av da?
 
Det er gips. Og tre bak?
 
Da trenger du bare gipsbasert puss/gipssparkel
 
TS ser ut til å være i sin andre tråd om det samme emnet tvilsom til å sparkle inn kablene, da får jeg anbefale at dere ansetter en dyktig elektriker som kan gjøre en pen utenpåliggende installasjon i stedet.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.