Hei!

Har noen gamle hull i visse rom fra gamle antennekabler som man har boret opp for i tiden som går opp på kaldloftet. Har også et nettverksskap i vaskerommet dit alle nettverkskabler går til fra loftet og ned i taket. Hvordan fyller jeg best opp disse hullene slik at jeg slipper å få kald luft ned i hullene og fuktig varm luft opp på loftet? Er det fugeskum som gjelder eller noe annet?

Mvh Andreas
 
Opp.
 
Er nok ikke så nøye. Hvilken som helst fugemasse/sparkel funker nok. Jeg ville tatt latexfug. Fugeskum føles overdrevet her. Klissete som f-n å holde på med og gir ingen bra overflate for maling.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.