Hei!
Har noen gamle hull i visse rom fra gamle antennekabler som man har boret opp for i tiden som går opp på kaldloftet. Har også et nettverksskap i vaskerommet dit alle nettverkskabler går til fra loftet og ned i taket. Hvordan fyller jeg best opp disse hullene slik at jeg slipper å få kald luft ned i hullene og fuktig varm luft opp på loftet? Er det fugeskum som gjelder eller noe annet?
Mvh Andreas