L lassemajja #1 Medlem · 175 innlegg 11 aug 2005 kl 00:49 lassemajja Medlem 175 innlegg 11 aug 2005 kl 00:49 #1 Finnes det tegninger å kjøpe eller laste ned fra internett?
J jilted #2 Medlem · 51 innlegg 11 aug 2005 kl 10:11 jilted Medlem 51 innlegg 11 aug 2005 kl 10:11 #2 Her finner du noen: http://www.svenskttra.org/byggbeskrivningar/
B byggimpert #3 Medlem · 2 901 innlegg 11 aug 2005 kl 12:01 byggimpert Medlem 2.901 innlegg 11 aug 2005 kl 12:01 #3 lassemajja skrev: Finnes det tegninger å kjøpe eller laste ned fra internett? Ute eller innendørs?? MVH//Christina.
lassemajja skrev: Finnes det tegninger å kjøpe eller laste ned fra internett? Ute eller innendørs?? MVH//Christina.
L lassemajja #4 Medlem · 175 innlegg 12 aug 2005 kl 09:24 lassemajja Medlem 175 innlegg 12 aug 2005 kl 09:24 #4 Både ute og inne...
E El_-micke #5 Medlem · 1 240 innlegg 12 aug 2005 kl 18:17 El_-micke Medlem 1.240 innlegg 12 aug 2005 kl 18:17 #5 ta deg en funderer før du bygger en tretrapp utendørs.............den blir snorhal på vinteren
M Mjölnaren #6 Medlem · 694 innlegg 12 aug 2005 kl 19:24 Mjölnaren Medlem 694 innlegg 12 aug 2005 kl 19:24 #6 El_-micke skrev: ta deg en funderer før du bygger en tretrapp utenfor huset.............den blir snorhal på vinteren Og om "sommeren" i dette jæv :-X regnandet. Vokser det mose på trappen kan man spenne kobbertråd over trinnene for å unngå påvekst 8)
El_-micke skrev: ta deg en funderer før du bygger en tretrapp utenfor huset.............den blir snorhal på vinteren Og om "sommeren" i dette jæv :-X regnandet. Vokser det mose på trappen kan man spenne kobbertråd over trinnene for å unngå påvekst 8)
M Mats #7 Moderator · Västernorrland · 11 483 innlegg 13 aug 2005 kl 21:16 Mats Moderator Västernorrland 11.483 innlegg 13 aug 2005 kl 21:16 #7 Og hva blir en betongtrapp vinterstid? Ifølge arret i pannen min blir den også glatt. Vurder å med vilje helle trinnene litt innover på en åpen trapp så blir det litt bedre.
Og hva blir en betongtrapp vinterstid? Ifølge arret i pannen min blir den også glatt. Vurder å med vilje helle trinnene litt innover på en åpen trapp så blir det litt bedre.