Hei!
Er det noen som har brukt et bra program hvis man vil prøve å tegne opp en garasje for å søke byggetillatelse, eller er det bedre å ta inn en konsulent?
 
Sketchup er et enkelt program, men som alt tar det litt tid å forstå innstillingene og så før man kan begynne å tegne, men når man har tegnet ferdig kan man eksportere til Layout i riktig skala.

Finnes sikkert andre programmer, men Sketchup er gratis.
 
Jeg kan kanskje hjelpe deg om du velger å ikke gjøre det selv, ta det i PM isf.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.