Har kommet til valg av tegl til vår villa pärluggla. Har vært og sett hos tegelmästarna. Er de størst på markedet? Er litt inne på slått tegl i rødt. Er det noen som har tips eller ideer på pen tegl? Vi har svart tak, hvite vinduer samt gavler.
 
Er det tegel du skal ha så er det vel rødt fra begynnelsen? Derimot finnes det jo betongpanner i mange ulike varianter og farger..

Vil bare se at du har kontroll på forskjellen..
 
Magnus_Nordmark skrev:
Derimot finnes det jo betongpanner i mange forskjellige varianter og farger..
::) Og Lille Skutt skulle ha svart tak. ;D
 
Beklager, skrevet litt utydelig tror jeg. Det er fasade teglsteinen jeg lurer på. Taket har vi allerede bestemt.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.