K
I dag finnes en trapp mellom to etasjer. Takhøyde 2,4 m på hver etasje. Åpningen er like stor som trappen i sin helhet, noe som betyr at det ved første trinnet er takhøyden 4,8 m. Tanken er å bygge igjen en del av åpningen for å kunne ha et lite kott i andre etasje. Hvor mye av åpningen kan man bygge igjen? Finnes det noen regel om hvor "lavt" det kan være? Man bør jo ikke slå hodet i kanten når man går opp og ned, og man skal ikke trenge å dukke.
Er det kanskje mest fornuftig å bygge igjen til der det er minst 2,4 i høyde, eller kan man gå kanskje til 2,2?
 
I henhold til normen skal frihøyden være minst 2 meter.
 
  • Liker
Dr4co
  • Laddar…
K
Takkar :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.