har merket en stor forskjell på utvalget på svenske byggevarehus, det er utrolig dårlig i dag, utrolig mye er bestillingsvarer, ikke mye til utvalg heller, man lurer jo på hvorfor det er så

jeg bor i dag på den franske landsbygda, nærmeste by har en befolkning på 30 000, samme som Visby eller Motala som eksempel, men her finnes alt man trenger og mye til på byggevarehusene, all el-materiell og VVS som man kan tenke seg, maskinavdelingen har alle merker og alle modeller som finnes, alt finnes hjemme på hylla, er det noe som skulle være tomt, så er det der allerede dagen etter, og prisene er mye lavere. Jeg spurte sist gang jeg var inne om det fantes noe de ikke hadde på lager, de svarte nei, vi har alt. Da pekte jeg på et 10x5 meter plastbasseng som sto utenfor, har dere flere av dem på lager fikk jeg til svar, vi har 3 stykker på lager akkurat nå :D

P
Påminner meg om sommeren 2018, vifter+portable AC var utsolgt i hele landet, kunne ikke skaffes nye på flere måneder ifølge alle butikker! Jeg bestilte selv en portabel AC fra Tyskland, hadde den hjemme etter en uke... føles som trege innkjøpsledd ofte.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.