Er badet i hele lengden?
For jeg tror ikke det er nok å forsterke bare en del av lengden men det der vet justus
 
nino nino skrev:
Er badet i hele lengden?
For jeg tror ikke det holder å forsterke bare en del av lengden men det der vet justus
Badet/forsterkningen blir 4950, kanskje blir det litt avlangt men huset er jo allerede bygd så det blir litt som det blir :)
Mvh
 
B Birka69 skrev:
Baderommet/forsterkningen blir 4950, kanskje blir litt avlangt men huset er jo allerede bygd så det blir litt som det blir :)
Mvh
Ja ok, tenkte så ikke opplaget var på 5m og baderommet 3m
Men kan du forsterke hele lengden er det nok helt rolig
 
  • Liker
Birka69
  • Laddar…
Magnus E K
Ikke glem å fikse den manglende skjøten mellom VP-røret og slangen.
 
  • Liker
Birka69
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.