Jeg tenker å strukturpussle en liten innervegg. Jeg har aldri gjort det tidligere, men
det finnes en slik vegg i huset vårt som tidligere eiere har gjort. Det er veldig fint.
Hvittmalt og det virker sterkt. Ikke som noe vanlig sparkel.
Jeg har søkt om det på forumet, men det finnes så mange forskjellige ideer.
Jeg vil at det skal være ca 5-10 mm tykt og gjerne så lett som mulig.
Helst slippe å blande sement og lignende. Gjerne ferdig sparkel i boks
slik at det går raskt og enkelt. Det er Gips innervegg. Tar gjerne imot tips på gode ideer
som fungerer. Legger ved et bilde av verktøyene jeg har i garasjen.
Det er 2 ruller med gummistruktur, en stor og en liten, vet ikke hva disse skal brukes til.
Så er det vel en flislimsparkel samt en annen strukturpussel med håndtak på baksiden,
vet ikke helt hva denne er ment for. Har kjøpt det en gang på salg, tenkte det kunne komme til
bruk en gang. Hva er verktøyene til for?
Strukturmaling har jeg ikke hørt om, det blir vel da kanskje litt tynnere overflate enn med struktursparkel. stiller høyere krav til godt forarbeid. Skal se på Hornbachs malingavdeling. Strukturmønsteret er ikke så viktig. Ville ha litt steinveggfølelse, typ Gillestuga. Er noen av rullene på bildet mitt en som brukes til strukturmaling?
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.