Hei! Har en kjellerdør som har nesten 2cm glipe. Har forsøkt å sette inn litt lister men det er fortsatt for mye gliper. Om jeg tar i ordentlig så merker jeg at det "slutter tett" når jeg holder i døren. Finnes det noen knep for å tvinge døren til å sitte tettere? Finnes det noen mekanisme i håndtak eller lignende der man normalt "strammer til"?
 
F
Det pleier å gå an å justere sluttblikket (metallbiten i dørkarmen der låskolven går inn)
Noen ganger noe å skru på, og noen ganger en tunge å bende litt i.
 
  • Liker
Småbrukaren
  • Laddar…
Takk, forsøkte å bøye tungen så mye det bare gikk men det var ikke nok til å gjøre døren tett. Den glipper fortsatt masse. Skal kanskje dytte inn noe i karmen for å skape en slags avstand.
 
J
Går det ikke skjære ut litt innenfor blikket og flytte det innover? Blir bedre enn lister.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.