Medlem
· Östergötland
· 163 innlegg
Hei! Har en kjellerdør som har nesten 2cm glipe. Har forsøkt å sette inn litt lister men det er fortsatt for mye gliper. Om jeg tar i ordentlig så merker jeg at det "slutter tett" når jeg holder i døren. Finnes det noen knep for å tvinge døren til å sitte tettere? Finnes det noen mekanisme i håndtak eller lignende der man normalt "strammer til"?
Medlem
· Östergötland
· 163 innlegg
Takk, forsøkte å bøye tungen så mye det bare gikk men det var ikke nok til å gjøre døren tett. Den glipper fortsatt masse. Skal kanskje dytte inn noe i karmen for å skape en slags avstand.
Klikk her for å svare