Hei alle! Har sett at det finnes litt kunnskap om bærende bjelker her på forumet. Skal forlenge kjøkkenet med 2.31 m, men må åpne opp ytterveggen til tilbygget, jeg trenger å bære av 4 takstoler og bredden er ca 3,15 m... mål finnes på bildet taket har en overflate på ca 50 kvm, brutt tak.... har tenkt meg HEA180 eller 200, tror dere at dette er OK? f53201082747A7ef0.jpg
 
hvordan ville en IPE200 fungere? hvor stor forskjell ville det hele vært med denne bjelken?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.