Hei,
Jeg har støpt en betongplate i formplyfa med armeringsjern til utekjøkkenet mitt, den lå litt lenge i formen (ca. 1,5 måned) før den ble snudd.

Når jeg snudde den i dag, var platen blitt helt grønn...? Hva kan jeg gjøre for å få bort det?

Takk på forhånd!
 
S SebbeBL skrev:
Hei,
Jeg har støpt en betongplate i forskalingsfinér med armeringsjern til mitt utekjøkken, den fikk ligge litt lenge i herding i formen (ca 1,5 mnd) før vending.

Når jeg i dag snudde den så har platen blitt helt grønn…? Hva kan jeg gjøre for å få bort det?

Takk på forhånd!
 
  • Slitt betongvegg med avskallinger og misfarging, delvis foran en trevegg.
Unikt namn
Går det å skrubbe bort med varmtvann og skrubbebørste?
 
Unikt namn Unikt namn skrev:
Går det an å skrubbe bort med varmtvann og skurebørste
Unikt namn Unikt namn skrev:
Går det an å skrubbe bort med varmtvann og skurebørste?
Unikt namn Unikt namn skrev:
Går det an å skrubbe bort med varmtvann og skurebørste?
Nei dessverre ikke, det sitter liksom i betongen på noe vis.
 
AXS
Lakk eller lim fra platen.

Slip for å få det bort. Burde ikke ta alt for lang tid og uten blir finere etter min mening.
 
  • Liker
SebbeBL
  • Laddar…
Finnes det noen form for betongfarge man kan bruke tro??
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.