Hei,
Jeg har støpt en betongplate i formplyfa med armeringsjern til utekjøkkenet mitt, den lå litt lenge i formen (ca. 1,5 måned) før den ble snudd.
Når jeg snudde den i dag, var platen blitt helt grønn...? Hva kan jeg gjøre for å få bort det?
Takk på forhånd!
Jeg har støpt en betongplate i formplyfa med armeringsjern til utekjøkkenet mitt, den lå litt lenge i formen (ca. 1,5 måned) før den ble snudd.
Når jeg snudde den i dag, var platen blitt helt grønn...? Hva kan jeg gjøre for å få bort det?
Takk på forhånd!
Klikk her for å svare
