L Lillen23 #1 Medlem · 9 innlegg 2 jul 2019 kl 20:19 Lillen23 Medlem 9 innlegg 2 jul 2019 kl 20:19 #1 Har støpt noen plater i sement til utekjøkkenet mitt, Det ble litt bobler noen steder. Skal slipe dem så de blir blanke og behandle dem. Hva skal jeg bruke for å fylle ut boblene?
Har støpt noen plater i sement til utekjøkkenet mitt, Det ble litt bobler noen steder. Skal slipe dem så de blir blanke og behandle dem. Hva skal jeg bruke for å fylle ut boblene?
H H.Olsson #2 Renovator · Blekinge · 25 innlegg 3 jul 2019 kl 09:16 H.Olsson Renovator Blekinge 25 innlegg 3 jul 2019 kl 09:16 #2 L Lillen23 skrev: Har støpt noen plater i sement til mitt utekjøkken, Det ble litt bobler på visse steder. Skal slipe dem slik at de blir blanke og behandle dem. Hva skal jeg bruke for å fylle ut boblene? Se denne tråden: https://www.byggahus.se/forum/threads/att-gjuta-en-baenkskiva-i-betong-bilder-fragor.40386/
L Lillen23 skrev: Har støpt noen plater i sement til mitt utekjøkken, Det ble litt bobler på visse steder. Skal slipe dem slik at de blir blanke og behandle dem. Hva skal jeg bruke for å fylle ut boblene? Se denne tråden: https://www.byggahus.se/forum/threads/att-gjuta-en-baenkskiva-i-betong-bilder-fragor.40386/