Gravde vel ut 40-50 cm og fylte på med singel. "Første" plata er 10 cm da det var tenkt en mitsubishi utedel på stativ, men det kunne man ikke levere.

Når det ble ctc (har ikke fått den ennå) så støpte jeg på 10 cm til over marksteinen.

Senteravstand på utedelens ben 610/614 er 1155 jeg tok til et par cm til på hver side. Totale bredden er like bred som utedelen omtrent.

Sagdet inn fall mot avløpet i midten i formen direkte. Fasningen får du med en 3-kantslist i valgfri størrelse.

Du som kanskje bare trenger å støpe 1 gang så holder det med 10 cm betong.
 
  • Trebjelke med skruer brukt som side av betongform på nylagt betongplate foran murvegg.
  • Liker
Gunekd og 1 annen
  • Laddar…
Slik ser det ut her hjemme

En luft-vann varmepumpe plassert på en solid betongplate ved siden av en rød husvegg.
 
Pent. Leder du kondensvannet ned i en steinkiste under platen?
 
F Fuga skrev:
Pent. Leder du kondensvannet ned i steinkiste under platen?
Takk.
Det går videre i overvannsledning som går videre ut i en grøft lenger bort
 
Har du mulighet til å oppgi målene på platas overflate (bredde x lengde)?
 
F Fuga skrev:
Har du mulighet til å oppgi målene på platas overflatestørrelse (bredde x lengde)?
Kan sjekke når jeg er hjemme i kveld :)
 
  • Liker
Fuga
  • Laddar…
P pennybridge skrev:
Kan sjekke når jeg er hjemme i kveld :)
P pennybridge skrev:
Kan sjekke når jeg er hjemme i kveld :)
Hadde du ytre dimensjonene? :-)
 
T Tompab1 skrev:
Hadde du yttermålene? :)
Oi, beklager, dette hadde jeg glemt av.

Nå er jeg i USA denne uken, så kan ikke sjekke før midten av neste uke. Men målene på ytterdelen er:

Bredde 1245mm
Dybde: 545mm

Og platen er ca 20 cm bredere på hver side, deretter ca 20 cm bredere på baksiden og kanskje 30 cm foran.
Tykkelsen er omtrent som en SJ pall er høy.
 
  • Liker
Tompab1
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.