Hei!

Er det noen som har tips eller kan fortelle hvordan jeg best støper et par søyler? De skal være ganske solide, og jeg tenkte å bruke justerbare søylesko i dem.
Trenger jeg armering i dem eller? Kan jeg blande inn småstein i betongen?
TAKK
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.