Hei!
Har en av lecablokker som jeg vil bygge opp et gjerde på.
Min tanke er å bore hull i lecablokkene og støpe ned stolpesko
I muren for å deretter bygge opp gjerdet...
Fungerer det?
Har en av lecablokker som jeg vil bygge opp et gjerde på.
Min tanke er å bore hull i lecablokkene og støpe ned stolpesko
I muren for å deretter bygge opp gjerdet...
Fungerer det?
Litt ny på dette...ankermasse??
Har selv aldri trengt å bruke det, men det er riktig måte å feste harde ting i porøse materialer.
Søk på "kemankarmassa" her: http://www.essve.com/se/Retail/Produkter/Katalog/Webbkatalog/
Søk på "kemankarmassa" her: http://www.essve.com/se/Retail/Produkter/Katalog/Webbkatalog/
Er det mange hull så er ekspanderbetong en løsning. I og med at det ikke er hengende last så trenger man ikke gå for verstingproduktene rundt ankermasse som koster en del.
Borr bare hull som er 2-3mm større enn stolpeskoen, fyll 2/3 av hullet med ekspanderbetong og trykk ned stolpeskoen i hullet og rett inn den, evt. fiksèr den.
http://www.beijerbygg.se/store/priv...anderbetong-exm-702-finkorning-25kg-900015512
Borr bare hull som er 2-3mm større enn stolpeskoen, fyll 2/3 av hullet med ekspanderbetong og trykk ned stolpeskoen i hullet og rett inn den, evt. fiksèr den.
http://www.beijerbygg.se/store/priv...anderbetong-exm-702-finkorning-25kg-900015512
Hei
Å sette opp et gjerde i en lecablokk føles ganske naivt med tanke på at de definitivt ikke tåler påkjenningene. Blokkene vil sprekke ved minst sidebelastning av gjerdet.
//Calle
Å sette opp et gjerde i en lecablokk føles ganske naivt med tanke på at de definitivt ikke tåler påkjenningene. Blokkene vil sprekke ved minst sidebelastning av gjerdet.
//Calle
Klikk her for å svare
