Hei!

Jeg er interessert i å lage egne stolpehatter. Hvordan lager man best en pyramide? Hva trenger man av verktøy, se eksempel på bilde

• Pyramideformet stolphatt i tre, eksempel på egen produksjon.
J J-hus skrev:
Hei!

Jeg er interessert i å lage egne stolpehatter. Hvordan lager man best en pyramide? Hva trenger man av verktøy, se eksempel på bilde
fant en egen løsning, kappet bitene 120 slik at jeg hadde kvadratiske biter. Stilte disse på høykant i sagen. Satt opp lekter som mothold venstre og høyre. Vinklet sagen 22,5 grader. Kappet deretter to sider per kloss. For så å flytte mothold noen mm. Kappet neste to sider. Vips så var det klart.

J J-hus skrev:
fant en egen løsning, kuttet bitene 120 slik at jeg hadde kvadratiske biter. Satte disse på høykant i sagen. Plasserte lekter som mothold venstre og høyre. Vinklet sagen 22,5 grader. Kappet deretter to sider per kloss. For så å flytte mothold noen mm. Kappet neste to sider. Vips så var det klart.
Beisede treplanker ligger stablet foran et hvitt hus med blomsterkasser. Beisede treplanker ligger stablet foran et hvitt hus med blomsterkasser.

• Liker
Åsalouise og 2 andre
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.