Hei,
Jeg lurer på om det er noen som har noen mening om å bruke STO Poro System eller STO Nordic med tanke på vedlikehold/holdbarhet/utseende?
Jeg skulle gjerne hatt en finpusset eller kostet puss, basert på STO Nordic - men siden det må males, burde det kreve mer vedlikehold på lang sikt...
Jeg har også sett at et stort antall hus pusset med STO Poro ser skitne ut. Jeg har fått forklart fra en husleverandør at det bare er hus som ligger på utsatte steder (f.eks. ved åkre med mye jord i luften) og at dette alltid regner bort. Er det sant? Noen som har gjort samme refleksjon?
Takknemlig for synspunkter
