F
Er det noen som har litt oversikt over priser og forhandlere på Stepkit? Jeg skal til å renovere en trapp og har sett på litt ulike alternativer. Stepkit virker å være veldig bra, men litt vel dyrt synes jeg. Beijer skulle ha rundt 15000:- for eiketrinn med hvite opptrinn til. Litt synd med prisen for konseptet virker veldig bra.
/Åsa
 
F
Hei!

Ja, det høres ut som litt rimeligere priser. Skal sjekke det. Takk for hjelpen!
/Åsa
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.