Håller på att få dit obehandlade stepkit i massiv ek i trappen hemma.
Funderar lite på vad man ska välja för behandling av dem. Har lagt in mattlackad ekparkett på ovanvåningen och funderar lite på det eller om man ska köra på hårdvaxolja.
Vad säger ni? vilket är smidigast?
mvh