Har begynt å sette opp en innervegg med k-rautas metallstendere. Lurer på om noen andre har brukt disse?
Ble litt usikker. Stenderne jeg kjøpte kan deles i to. Men antar at de skal sitte sammen som en hel stender når de først settes opp? Håper dere forstår spørsmålet mitt.
Det var nemlig noen som sa at de skal være delt slik at det finnes et spor også i stenderne som isolasjonsplatene deretter hviler i. Akkurat som de gjør i skinnene.

*forvirret*

:)

T
el_installationer_13_smal.jpg

3978781703.jpg

Nei nei, de sitter sammen når de er pakket. En del er en regel, to deler er to regler.

Jahaa...haha. Ja da har jeg i alle fall blåst dem på reglar. For jeg kjøpte 4 lengder første gangen men da var det i virkeligheten 8? :D
Jaja...ok...da er jeg med i alle fall. hehe.
takk takk.

men er det virkelig k-rautas r egler du har på bildet??
For nå satte jeg dem enkle. Men det er ikke morsomt for regelen er jo så jækla veik så den bøyer seg jo når jeg skal skru gipsen bare for at den presser jo ikke mot noe.. Så blir enda mer usikker nå.

Det er ikke så at du bare har den delen som ligger mot gulvet, sylldelen? Se bildet. Den skiller seg jo fra de stående.

de er festet sammen bare for at hvis man har høyere vegger så kan man *skyte* ut den ene.
akkurat som en stige...
mvh
snekker estwing

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.