Holder på og er i startgropene og drenerer huset bygget i 1943.
Har gjort en rekke dreneringer før så har en viss kontroll på tradisjonell drenering/isolering.
Har begynt å se på sprutisolering med polyuretan, virker praktisk.
Så hva tror dere, for/ulemper?