Har selv hyret et firma som sprøytet fasaden vår. Vi hadde både puss og murstein på huset da vi kjøpte det og syntes det så dumt ut. Så firmaet slettpusset det murete og deretter sprøytet de hele huset i valgfri farge. Kostet ikke spesielt mye. En bonus var at de lot stillasene stå igjen i ca 1,5 måneder så vi kunne male alle vindskier, vinduer og sette opp nye takrenner. Å leie utstyr vurderte vi også, men følte at det beste var å overlate det til noen som har erfaring. Send meg en direktemelding hvis du er interessert i bilder.