Hei, Har sett at på enkelte steder på vår mexiteglfasade at pussen har begynt å slippe eller "krympet" mellom steinene så man ser gliper. Hvordan tetter man sånt? Finnes det renoveringspuss? Eller er det ingenting å bry seg om i det hele tatt?
 
Om det blir sprekker i fugen på et murverk betyr det at du har bevegelser i huset, og det er vel ikke noe man tar lett på?!

Synker huset i et hjørne, eller tar telen det med seg opp om våren?

Visst kan du reparere sprekkene med ny fuge, men de kommer sikkert tilbake, akkurat som sprekker i et gammelt ansikt som er sminket over, om du ikke fjerner årsaken først.
 
Her kommer litt bilder. Det er enklere enn å prøve å forklare situasjonen.....

http://w1.171.telia.com/~u17121937/fasad.htm

Det burde være som du Tommy_S sier. Jeg vet ikke hvordan man får bukt med hus som beveger på seg. Det skal visst være et problem også på nybygde hus. Vårt hus er bygget 75 så det er kanskje ikke så rart likevel at det beveger litt på seg....
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.