Hei!

Vi har et hus uten kjeller fra 2004 som det har oppstått sprekker i.
Sprekkene er små og ulike lange.
Se vedlagt bilde.

Tror dere at dette er noe vi bør være bekymret for? Finnes det noen produkt på markedet som kan brukes for å "dekke" igjen sprekkene på en god måte?
 
  • En vertikal sprekk i grunnmuren på et hus, omgitt av jord og en del av en grå flis i hjørnet nederst til høyre.
Hei

Er det noen andre som har hatt dette problemet?
Går det an å for eksempel sparkle over det?
 
Helt normalt, la det være, men overvåk.
 
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Helt normalt, la det være, men følg med.
Ser ut som fibercementplaten har sprukket. Antar at du har en grunn som er bygget ytterst av kantelement av cellplast og Fibercement.

Den typen kantelement har en tendens til å sprekke hvis de er laget av fersk cellplast. Det går an å bytte platen, men det er bare estetisk.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.