Jeg har nettopp satt inn en limtrestolpe i den ene ytterveggen, den hadde da en hårfin sprekk på den ene siden, men jeg ser nå at etter noen dager har sprekken blitt større og lengre. Så vidt jeg kan se, er det fortsatt bare på denne ene siden. Trenger jeg å bytte den ut? Bifoger bilde.