Jeg har nettopp satt inn en limtrestolpe i den ene ytterveggen, den hadde da en hårfin sprekk på den ene siden, men jeg ser nå at etter noen dager har sprekken blitt større og lengre. Så vidt jeg kan se, er det fortsatt bare på denne ene siden. Trenger jeg å bytte den ut? Bifoger bilde.
 
  • Limtrebjelke installert i yttervegg ved sidedør, viser tydelig sprekk på én side under sollys. Hvit dør med glasspaneler delvis åpnet.
  • Limtrestolpe med en langsgående sprekk på en side, omkranset av isolasjon og en hvit ytterramme.
  • Limtrestolpe med sprekk ved siden av vinduskarm og isolasjon i veggen.
Rickard.
Det er helt lungt, tre bare gjør så ;)
 
  • Liker
Krozz
  • Laddar…
Rickard. Rickard. skrev:
Det er helt lungt, trä bare gjør så ;)
Takk for svar :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.