I dag hadde vi 5-års befaring av balkongene i vår Brl. Da jeg har merket at det finnes en sprekk (ca 60cm) (bilde 1) (ikke utbedret) siden 2-års befaringen samt at deler av overflaten ser krakkelert ut (bilde 2) så var jo mitt spørsmål til befaringsteknikeren: "Er dette OK?"
Svaret ble: "Om det er sprukket på undersiden (bilde 1) så er det en feil som må utbedres,
Bilde 2) Krakkeleringen var bare overfladiske sprekker så de må vi leve med."
Mitt spørsmål er om dette er et korrekt nivå:
1. at det må være sprukket rett igjennom til undersiden for å være en feil.
2. Krakkeleringen av overflaten var/ble ikke en anmerkning.