Leter som en galning etter et nytt innertak og er på jakt etter ferdigmalte hvite panelbord av typen sporpanel som er faspanel. Fant disse på beijer http://www.beijerbygg.se/store/priv...-4019-furu-vitmålad-15x120mm-l-4-8m-900141228 , men var på beijer i ørebro og de ville ha ca 2000kr i frakt for å bestille dem hjem til butikk, hvilket ikke føltes så gøy! Noen som vet om det finnes noe lignende å få tak i?
Takk på forhånd"!
Takk på forhånd"!
Medlem
· östergötland
· 44 innlegg
Hei,
Først og fremst, 800kr/m2 ?? Sjekk med BF:s i Norra Bro, de fikser det meste.
Først og fremst, 800kr/m2 ?? Sjekk med BF:s i Norra Bro, de fikser det meste.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 innlegg
Denne burde vel funke, eller?Timm skrev:Leter som en galning etter et nytt innertak og er på jakt etter ferdigmalte hvite panelbord av typen spaltepanel som er spontet. Fant disse på beijer [lenke], men var på beijer i Örebro og de ville ha ca 2000kr i frakt for å bestille hjem dem til butikk, hvilket ikke føltes så gøy! Noen som vet om det finnes noen lignende å få tak i?
Takk på forhånd"!![]()
http://www.byggmax.com/se-sv/byggva...nel-invandig/08414126/finsagad-panel-13x120mm
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 innlegg
Den har jeg satt på et sted i vårt hus.Timm skrev:
Den er spontet i over- og underkant men ikke i kortsidene, hvilket ikke er så vanlig hva jeg vet.
Jeg festet den med noen tilhørende clips for å slippe spikerhull men det var noen av det jævligste jeg har gjort, skikkelig slitsomt...
Tror ikke disse er det beste i taket f.ø.
Lei en PassLoad og skyt dem opp i stedet.
De lengdene som fantes da jeg kjøpte var 3,6 & 4,8.
Den er ganske rå i overflaten, nesten flisete så du er klar over det...
Okei! Takk for infoen! Da blir det ikke den, vil ha en glatt panel lik den fra beijer og som er endespontet.Hammer_SWE skrev:Den har jeg satt på et sted i vårt hus.
Den er spontet i over- og underkant men ikke i kortsidene, noe som ikke er vanlighetene så vidt jeg vet.
Jeg festet den opp med noe tilhørende klips for å slippe spikerhull, men det var noe av det verste jeg har gjort, skikkelig slitsomt...
Tror ikke disse er det beste i tak for øvrig.
Lei en PassLoad og skyt dem opp i stedet.
De lengdene som fantes da jeg kjøpte var 3,6 & 4,8.
Den er ganske rå i overflaten nesten flisete så du er klar over det...
Klikk her for å svare