Sporene i takgipsen vil jeg ha igjen, for å få et helt slett tak. Forstår at jeg skal sparkle over dem, men er det best å sparkle-sette nettingremse-sparkle igjen? Jævla jobb, men hva gjør man ikke for at det skal bli fint???
Hei,
Jeg sparklet (uten remse). Deretter tapetserte jeg med mikrolit og malte hvitt.
Er veldig fornøyd med resultatet. Sparklingen trenger ikke være helt perfekt siden mikroliten skjuler eventuelle feil.
Jeg sparklet (uten remse). Deretter tapetserte jeg med mikrolit og malte hvitt.
Er veldig fornøyd med resultatet. Sparklingen trenger ikke være helt perfekt siden mikroliten skjuler eventuelle feil.
Skal du renovere så forstår jeg ditt spørsmål og er enig i EliasAgrell's svar, men skal du sette nytt blir jeg fundersam. (jeg vet at Timell har brukt dette som sparkelforsenkning på TV...)Tuffelust skrev:
Mener du kortplanken, dvs takgips som er 600 brede? I så fall er det ikke meningen å sparkle disse skjøtene igjen..
Ønsker du å montere slett undertak er Norgips plan et bedre alternativ. Sparkles med remse på vanlig måte da det er sparkelforsenkning på alle fire sider.
Norgips forhandlereTiger79 skrev:
Vi gjorde det samme men på et gammelt tak da det stadig dukket opp sprekker. Det ble kjempebra (ingen sprekker ennå).EliasAgrell skrev:
Skulle jeg legge nytt så ville jeg gjort akkurat som ElisArell.
Klikk her for å svare