Hei!
Jeg holder på med å bytte ut panelbord på min carport, omtrent halvparten er i dårlig stand men hvor finner jeg denne panelen og hva heter den egentlig? Har sett i mine nærmeste byggevarehus Hornbach, Byggmax men finner den ikke. Er det en utgående variant, går det an å få tak i den? 20x120 er den i dimensjon. En hånd som holder en profilert trepanelbit inne i en bil, med bilens girkonsoll synlig i bakgrunnen.

B Baskowilma skrev:
Hei!
Jeg holder på og skal bytte ut panelbord på min carport, omtrent halvparten er i dårlig stand men hvor finner jeg denne panelen og hva heter den egentlig? Har kikket i mine nærmeste byggevarehus hornbach, Byggmax men finner ikke den. Er det en utgående variant, går det engang å få tak i den? 20x120 er den i dimensjon. [bilde]
Litt vanskelig å se på bildet ditt om panelen virkelig er buet?

Jeg gjetter på spontet stockpanel.

Stockpanel med profilerte kanter og detaljer om tykkelse og bredde. Inklusiv diagram som viser spor og fjær for montering.

GreenYoda
B Baskowilma skrev:
Hei!
Jeg holder på og skal bytte ut panelbord på min carport, omtrent halvparten er i dårlig stand men hvor finner jeg denne panelet og hva heter den egentlig? Har sett i mine nærmeste byggevarehus hornbach, Byggmax men finner den ikke. Er det en utgående variant, går det engang an å få tak i den? 20x120 er den i dimensjon. [bilde]
Kan det være denne sorten?
https://www.k-rauta.se/produkt/dubbelfas-spontad-22x120-54m-g4-2-grundmalad-vit/7340080309987

• Liker
Baskowilma
  • Laddar…
GreenYoda GreenYoda skrev:
[lenke]
Om Ts panel er plan så stemmer ditt forslag. Jeg synes den ser buet ut på bildet. Men det kan være bildet eller mine øyne som lyver. :rofl:

Jeg vil hevde at den er rett men tørket så den kuver seg...

Søk på diskusjoner glad/lei seg fyr.

/ATW

[lenke]
Ser ut til å være akkurat denne ...men ser at det bare er to varehus i Stockholm som har den ..bor i Skåne...

Panelet er rett bare på bildet det ser buet ut ..

GreenYoda
Krille-72 Krille-72 skrev:
Om Ts panel er plan så stemmer ditt forslag. Jeg synes den ser buet ut på bildet. Men det kan være bildet eller mine øyne som lyver. :rofl:
Jeg tror den er plan, bare bildet som lurer.

OT: Akkurat dette søkte jeg svar på i vår, hvilken type panel det var....fant ikke, snekkeren påsto at den ikke produseres lenger, bestilte enfas istedenfor det ble sagt å være nærmest. Så når 1 pall med panel ble levert hjem og jeg må kjøpe til noen ekstra bord, så tro faen at min panel ligger i seksjonen ved siden av. Ble å kjøre hjem og dobbeltsjekke, laste 1 pall med panel på tilhengeren, kjøre til byggevarehuset, laste av 1 pall med panel, laste på 1 pall med panel av riktig type.....KULT treningspass! :crysmile: Jeg har altså lært meg the hard way hvilken type panel det er som TS etterspør.... :cool:

• Liker
Baskowilma
  • Laddar…
GreenYoda
B Baskowilma skrev:
Ser ut att være akkurat denne ...men ser at det bare er to varehus i Stockholm som har den ..bor i Skåne...
Sjekk med XL-bygg, det var der jeg kjøpte min (også Skåne). KAN hete Falspanel Z, men jeg setter ikke livet mitt på det. Sjekk med dem.

GreenYoda
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
[lenke]
Eldsberga ligger i Halland...

Eldsberga ligger i Halland...
Gullbranna! Og ganske nær den skånske grensen.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.