Hva er best, spikre eller skru sammen en balkong i impregnert tre? En snekker sa at det ikke spiller noen rolle bortsett fra at skruing er dyrere, har han rett?
 
Jeg ville nok skru.
 
bærreglar kan du like gjerne spikre (de skal jo bare festes i bærlinjen), rekkestolper & lignende bør skrues med gjennomgående vognbolt el. lignende. Når det gjelder terrassebord, så skrur de fleste i dag, men spikre går bra det også.
 
Jeg ville også skrudd da det blir lettere å demontere og ikke ødelegge virket, om det skulle behøves noen gang.
 
Grabbers nye rustfrie terrassekruer var aldeles utmerket bra må jeg innrømme.

Men egentlig spikrer jeg.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.