bærreglar kan du like gjerne spikre (de skal jo bare festes i bærlinjen), rekkestolper & lignende bør skrues med gjennomgående vognbolt el. lignende. Når det gjelder terrassebord, så skrur de fleste i dag, men spikre går bra det også.
Jeg ville også skrudd da det blir lettere å demontere og ikke ødelegge virket, om det skulle behøves noen gang.
Klikk her for å svare