Hei!
Vi skal sette brystpanel innendørs på vårt utedass i sommerhytta. Men skal man spikre eller skru den fast? Spiker antar jeg er dykkert, men om man skal skru hvilke skruer er passende da?

N Nilsson12 skrev:
Hei!
Vi skal sette brystpanel innendørs på vårt utedo i sommerhytta. Men skal man spikre eller skru den fast? Spiker antar jeg er dykkert, men om man skal skru, hvilke skruer er passende da?
Kult!
Kjøp en skrue med relativt lite hode (sprenger ikke panelet så lett) så skrur du den skrått inn i fjæren så synes den ikke. Alternativet er jo panelklips eller bare være fornøyd med synlige spikre eller skruer. Det er jo helt opp til deg.
Lykke til

• Liker
Nilsson12
  • Laddar…
Går også utmerket å sette en dykkert i fjæren. Slå det siste med et dor. Enklere, raskere, billigere og mindre synlig.

• Liker
fribygg og 1 annen
  • Laddar…
Traden Traden skrev:
Kul!
Köp en skruv med relativt liten skalle (spräcker inte panelen så lätt) så skruvar du den snett in i fjädern så syns den inte. Alternativet är ju panelklips eller bara vara nöjd med synliga spikar eller skruv. Det är ju helt upp till dig.
Lycka till
Ja det blir jättekul, barnen har önskat mysigare känsla på utedasset och då tänkte vi bröstpanel och tapet :). Tack för tipsen

• Liker
Traden
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Går også utmerket å sette en dykkert i fjæren. Slå det siste med et dor. Enklere, raskere, billigere og mindre synlig.
Høres utvilsomt uslåelig ut, selv om det er gøy å bruke drillen. Takk for dine tanker!

Hvis du eier en kompressor (eller kan låne) anbefaler jeg dykkertpistol.

• Liker
Nilsson12
  • Laddar…
Har man ingen kompressor finnes batteridrevne dykkertpistoler. Minst like moro å bruke som drill. Kanskje går det an å leie eller låne.

• Liker
Nilsson12
  • Laddar…
Takk! Det hadde jo vært gøy med en dykkertpistol, men er det vanskelig å finne riktig innstilling så man ikke skyter istykker panelet?

N Nilsson12 skrev:
Takk! Hadde jo vært gøy med en dykkertpistol men er det vanskelig å finne riktig innstilling så man ikke skyter i stykker panelet?
Ikke vanskelig i det hele tatt. Det er jo dessuten gøy å teste så det blir passe kraft.

• Liker
Nilsson12
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.