Vi kjøpte en dyrere variant, SENCO 50-90 mm spiker, for 8000 inkl. kompressor. Den har vært gull verdt. Den har fungert meget bra. Det eneste har vært at den har hvilt seg litt hvis det har vært minusgrader. Deretter har vi kjøpt stiftepistol og listpistol på Harald Nyborg, tre pistoler for under tusenlappen, og de har også fungert ganske greit. De trenger litt mer smøring av og til for å fungere bra. Men de er helt klart verdt prisen. Det eneste jeg kan tipse om er vekten på spikerpistolen, vår SENCO er relativt lett sammenlignet med billigere varianter, men den er likevel MEGET tung.