Er ikke alle sider av en motorvei feil side???
8) 8) 8) 8) 8) 8)
(Sier fyren som bor ved Ringveien i Stockholm...)
Ettersom motorveien vi snakker om går fra Spania til hvor den nå slutter oppe i lapphelvittat så bor jo faktisk større delen av befolkningen på den nordlige halvkule på den ene eller andre siden av denne motorveien.....
Ettersom motorveien vi snakker om går fra Spania til hvor den nå slutter oppe i lapphelvittat, så bor jo faktisk større delen av befolkningen på den nordlige halvkule på den ene eller andre siden av denne motorveien.....