Nix skrev:
Er ikke alle sider av en motorvei feil side???
8) 8) 8) 8) 8) 8)

(Sier fyren som bor ved Ringveien i Stockholm...)
Ettersom motorveien vi snakker om går fra Spania til hvor den nå slutter oppe i lapphelvittat så bor jo faktisk større delen av befolkningen på den nordlige halvkule på den ene eller andre siden av denne motorveien.....

Også du..... ;)
 
MathiasS skrev:
Ettersom motorveien vi snakker om går fra Spania til hvor den nå slutter oppe i lapphelvittat, så bor jo faktisk større delen av befolkningen på den nordlige halvkule på den ene eller andre siden av denne motorveien.....

Selv du..... ;)
Vi bor på en øy, på den finnes ingen motorvei ;)
 
Nix skrev:
Vi bor på en øy, på den finnes ingen motorvei ;)
Men jeg er helt sikker på at du bor på den ene eller andre siden av denne motorveien jeg snakker om.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.