Hei.
Jeg har fjernet gamle vannrør i kjelleren og også den gamle kanalen som de lå i. Som du kan se på bildene ble veggen i kjelleren pigget samtidig som man bygde rør-kanalen.

Veggen er en slags nett og deretter puss på selve veggen.

Min tanke er å slipe til kantene og så fylle igjen der kanalen har vært.

Spørsmålet er bare med hva?

Ville dere kloke der ute ha brukt Husfix eller lignende, eller holder det med et litt billigere alternativ kanskje?

Nå ble det dårlig med bilder i innlegget, men var det glans på veggen så fortsett med det.

A alpha_raa skrev:
Hei.
Jeg har fjernet gamle vannrør i kjelleren og dermed også den gamle kanalen som de lå i. Som det går å se på bildene ble veggen i kjelleren delt samtidig som man bygde rør-kanalen.

Veggen er en slags netting og deretter puss på selve veggen.

Min tanke er å slipe til kantene og så fylle igjen der kanalen har vært.

Spørsmålet er bare med hva?

Ville dere kloke der ute brukt Husfix eller lignende, eller holder det med noe litt billigere alternativ kanskje?

• Veggreparasjon i takhjørne med synlig betong og hull i pussen.
  • Betongtak med ujevn overflate og et hull nær veggen. Vegg malt i lys farge med en delvis synlig plakat hengt opp. Lyssetting skaper skygger.
  • Rå betongoverflate møter malt vegg, med ujevne kanter og synlig rød avgrensning mellom materialene.
Stefan N Stefan N skrev:
Nå ble det lite med bilder i innlegget men var det puss på veggen så fortsett med det.
Hmm. Bildene ser ut til å ha havnet i en egen tråd...

Det er en slags festvev og så noe på. Tenker at jeg mest trenger noe for syns skyld.

J
Lagavægg fra Finja er et bra produkt for du kan male relativt raskt på det og den fungerer med dypere innlegninger med..

• Finja Laga Vägg 15 kg sekk for veggsparkel, avbildet med tekst og grafikker som indikerer bruksområder og egenskaper, på hvit bakgrunn.
Tusen takk! Testet nettopp og det ser ut til å fungere veldig bra! 🙏

• Liker
Jansson69
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.