R Raspou #1 Medlem · 16 innlegg 7 des 2020 kl 08:46 Raspou Medlem 16 innlegg 7 des 2020 kl 08:46 #1 Hei, har saget en dørkarm flat og sparklet over for å lage "portaler". Ser nå at sparklet har sprukket ca. 4 uker senere. Hva kan jeg gjøre for å unngå at det sprekker igjen? Jeg vurderte om jeg kan sparkle inn glassfiberteip? (Har bare prøvemalt) #dørkarm #sparkel #tre
Hei, har saget en dørkarm flat og sparklet over for å lage "portaler". Ser nå at sparklet har sprukket ca. 4 uker senere. Hva kan jeg gjøre for å unngå at det sprekker igjen? Jeg vurderte om jeg kan sparkle inn glassfiberteip? (Har bare prøvemalt)
En apelsin #2 Nybygger · MALMÖ · 741 innlegg 7 des 2020 kl 20:33 En apelsin Nybygger MALMÖ 741 innlegg 7 des 2020 kl 20:33 #2 Hva slags sparkel er det?