Hei,

har saget en dørkarm flat og sparklet over for å lage "portaler".

Ser nå at sparklet har sprukket ca. 4 uker senere. Hva kan jeg gjøre for å unngå at det sprekker igjen? Jeg vurderte om jeg kan sparkle inn glassfiberteip?

(Har bare prøvemalt)
 
  • Spaklet i en døråpning viser en sprekk etter fire uker. Prøvemaling er gjort.
Hva slags sparkel er det?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.