Jeg vil gjerne bygge en trapp lik en av de på bildene nedenfor og lurer på om noen med kunnskap her har råd om fremgangsmåte? Den er for høy til å gjøre solid på ekte, så jeg antar at det man bør gjøre er å først støpe selve trappstykket (streket på min skisse) og deretter bygge vegger rundt som pusses? På den måten kunne man fått til en trapp lik den med hvit side. Hvordan de har laget betongtrappen har jeg litt vanskeligere for å finne ut av da det ikke ser ut som at det finnes noen skjøt mellom trappstykket og vegg - og synes det føles litt urimelig at den er støpt som en solid "klump"?