H Henrik 75 skrev:
Jeg trodde at det var mange som gjorde som jeg har gjort for over 20 år siden, men da det var en snekker hjemme for ca 1 år siden, var han imponert og hadde aldri sett den løsningen før.
Så her kommer mitt bidrag til en pen avslutning på gulvlister.
Har du et bilde av når dørkarmen er montert også, gjetter at det ikke blir så pent.

• Liker
sturnus
  • Laddar…
H Henrik 75 skrev:
Jeg trodde at det var mange som gjorde som jeg har gjort for over 20 år siden, men når det var hjem en snekker for ca 1 år siden, så var han imponert og hadde aldri sett den løsningen før.

Nei det har jeg ikke, et alternativ for å slippe å se den kapede overflaten i alle fall.
Jeg bidrar med et alternativ til da jeg så at jeg hadde gjort på en annen måte rundt kjøkkenøya.

• Hjørnet av en kjøkkenøy med hvit sokkellist mot et lyst tregulv.
H Henrik 75 skrev:
Nei det har jeg ikke, et alternativ for å slippe å se den kappede flaten i alle fall.
Jeg bidrar med et alternativ til da jeg så at jeg hadde gjort på en annen måte rundt kjøkkenøya.
Veldig uvanlig installasjon i sin helhet.

• Liker
Simsu og 1 annen
  • Laddar…
H Henrik 75 skrev:
Jeg trodde at det var mange som gjorde som jeg har gjort for over 20 år siden, men når det var hjem en snekker for ca. 1 år siden så var han imponert og hadde aldri sett den løsningen før.
Pent, men kan man ikke gjøre det samme, bare ger gulvlisten 45 grader og foder 45 grader hvis det er samme stil?

P
B Bengt65 skrev:
Snyggt men kan man inte göra likadant fast gers gulvlist 45grader og fôring 45 grader om det er samme stil
Nei. Selv om de skulle ha nøyaktig samme profil så ville du da være nødt til å sette fôringen bak og fram.

• Liker
Bengt65
  • Laddar…
ACME skrev:
Nei. Selv om de skulle ha nøyaktig samme profil så ville du måtte sette foret bak og fram.
Ja, det har du jo rett i.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.