Hei. Har en del prosjekter hjemme som har blitt liggende da jeg ikke kan få tak i virke av verken riktig kvalitet eller dimensjoner. Lurer derfor på om noen kan anbefale et sagverk i NV Skåne (med omegn), som er i stand til å sage f.eks. ribber til ribbevegger/akustikkpanel. Det er et pluss om de ikke tar urimelig betalt også :rofl:

Takk på forhånd.

6NG03KPlrYcmZ1Aw2JSH1rgfXiBRwsXeMan3HQEJ3LlDRCNph4ndZssf9FojMMOaPVPsNCFdm6ErvE9fYb5Mf6sp1P4RnAayhuc=l80-w3000-h3000

oskar8889 oskar8889 skrev:
Hei. Har en del prosjekter i hjemmet som har blitt liggende, da jeg ikke kan få tak i virke av verken riktig kvalitet eller dimensjoner. Lurer derfor på om noen kan anbefale et sagbruk i NV Skåne (med omegn), som er i stand til å sage f.eks. ribber til ribbevegger/akustikkpanel. Det er et pluss om de ikke tar urimelig betalt også :rofl:

Takk på forhånd.

[bild]
Hei, har du fått tak i sagbruk?
Har ingen sag selv, men har høvleri, så kanskje kan hjelpe deg likevel.
Finns utenfor Skånes Fagerhult

Det ville vært særdeles hyggelig! Dessverre trenger jeg først å finne en sag og i den grad de også kan høvle så er det så klart smidigst for meg å løse alt på en adresse!

Hva skal du ha saget?
vår nabo har en mindre sag.
Mvh Roger

Det ville vært særdeles hyggelig! Dessverre må jeg først finne en sag, og i den grad de også kan høvle, så er det så klart mest praktisk for meg å løse alt på en adresse!
Det ville vært særdeles hyggelig! Dessverre må jeg først finne en sag, og i den grad de også kan høvle, så er det så klart mest praktisk for meg å løse alt på en adresse!
Har sendt PM til deg angående et sagbruk i Skåne.:D

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.