Peter2400 Peter2400 skrev:
Litt lange kanskje, men det gjør kanskje ikke noe, 3,5 mm burde du vel få plass med?
[lenke]
Men, der er de jo!!

• Liker
Peter2400
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Kontakt Sifvert-skruv. De kan alt om feste. Om de ikke har skruen i lager kan de nok finne den. De kan ifølge egen opplysning av og til produsere skruer også.
www.sifvert-skruv.se
Sjekket katalogen deres, men gikk bet. Takk uansett. Besøker Hornbach først. Deretter mulig fornyet kontakt med Sifverts.

Fulkemisten
Ja. Deres katalog er også litt slitsom da den er typ over 350 sider og man ikke vet hvor man skal begynne. Lett å gå glipp av en artikkel, og de katalogfører som sagt ikke alt. Finnes det ikke på Hornbach så ring og prat med Sifverts.

KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Alternativ 2:
Her har du en skrue 4,0x70. Den kan du nesten dra inn uten å bore.
Men å bore opp 1 mm burde vel da bra?
Bore opp, eller heller bore nye hull på 4 mm er gjørbart.
Länk?

Har du sjekket hva donen tillater for størrelse på skruehoder, til mine don trengs ikke små hoder.

F Fixar_Krille skrev:
Har du sjekket hva donen tillater for størrelse på skruehoder, til mine don trengs ingen små hoder.
Tror at
F Fixar_Krille skrev:
Har du sjekket hva donen tillater for størrelse på skruehoder, til mine don trengs ingen små hoder.
Sjekket i går. Monteringsskruehode fungerer.

dadid dadid skrev:
Link?
Det la jeg til i innlegget mitt etter ett minutt. Du er for rask :)

Elavdelingen på Hornbach viste seg å være den gullgruven jeg hadde søkt.
Antar at de 100 mm lange skruene er tenkt til å montere elbokser mot trestendere.

• En rund, metallisk åpning montert i en vegg eller et tak, muligens for ventilasjon eller installasjon av elektrisk utstyr.
  • Liker
Fulkemisten
  • Laddar…
Fulkemisten
Ja, Hornbach overrasker iblant. Hva ble det for diameter på skruvene?

3,5x100 dvs den som Peter2400 lenket til ovenfor.

• Liker
Peter2400 og 2 andre
  • Laddar…
P
Slike har jeg lett etter. Pleier å spikre fast boksene, men det blir ekstra jobb om de havner feil.

• Liker
dadid
  • Laddar…
Fulkemisten
Perfekt jo. Hadde samme problem her om måneden. Skulle sette opp en gardinskinne og hadde 70 mm til tre å feste bak takplatene akkurat der den skulle sitte. Det ble en annen løsning men lange smale skruer løser en del problemer faktisk. Får bli en tur for å anskaffe til bra-att-ha-boksen i sortimentboksen.

• Liker
dadid
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.