Hei,
Jeg holder på med å sette gles i et rom der det er 50 cm mellom takstolene.
Det føles som det er overdrevet å skru glesen på hver takstol, er det nok at jeg gjør det på annenhver, dvs 100 cm? Finnes det noen regelverk for dette?
mvh
Tomas
Jeg holder på med å sette gles i et rom der det er 50 cm mellom takstolene.
Det føles som det er overdrevet å skru glesen på hver takstol, er det nok at jeg gjør det på annenhver, dvs 100 cm? Finnes det noen regelverk for dette?
mvh
Tomas
Klikk her for å svare