Hvordan får man tette skjøter når man legger dampsperre i et vanlig takbjælkelag? Med vanlig mener jeg takstoler c120, plast, spikerslag, gips. Man kan jo ikke klemme skjøtene på samme måte som i veggene siden spikerslaget går på tvers av takstolene. Er det nok med overlapp, og i så fall hvor mye?
Klikk her for å svare