Hei!
Første gang jeg skjøter. Etter litt øvelse og 4 kastede remser og 2 armeringshjørner i plast så tror jeg at det har gått bra! Men hvordan vet man om man har sparklet tykt nok? Har sparklet 2 ekstra ganger etter at jeg satte på remsene. Har sponplater så veggen er jo allerede flat. På enkelte steder var skjøtene veldig ujevne fra starten, og ser nå at de fortsatt er litt ujevne.
Det går ikke an å laste opp bilder, men skjøteremsene synes noe ... gjør det mye?
Når jeg bruker lang sparkelspade kan man se ujevnheter på enkelte steder MEN jeg skal bruke easycovertaprt over alt også. Så hvor nøye trenger jeg egentlig å være?
Dine tips for å avslutte dette prosjektet? Gjøre om?

Nå gikk det å laste opp bilder! En sparkel brukes for å fjerne maling eller jevne ut overflaten på en vegg. Veggen er delvis avskrapet med synlig lag av maling eller sparkelmasse. Veggen med sparkelarbeid rundt en dørkarm, viser forskjellen mellom ubehandlet og spartlers overflate. En vegg delvis malt med hvit maling, viser overgang fra umalt til malt overflate. Veggtekstur og fargeendring er synlig. Person påfører sparkelmasse med sparkelspade på vegg.

P pepparpajen skrev:
Nå gikk det an å laste opp bilder![bilde] [bilde] [bilde] [bilde]
Når du har sparklet og slipet 2 ganger så grunner du alternativt på med microlit og grunner. Da ser du om det trengs mer sparkling.

Sparkle på spon da får man jo bare håpe på det beste at det blir ok, det er jo ikke direkte det mest passende materialet.

Stefan N Stefan N skrev:
Sparkle på spon da får man jo bare håpe på det beste at det blir ok, det er jo ikke direkte det mest egnede materialet.
Det var det innsmuglede tipset om microlit:cool:

I Installation skrev:
Det var det insmugna tipset om microlit:cool:
Ja, jeg antar at man bare kan sparkle på easy coveren om det ser ujevnt ut i etterkant..? Men tror dere remsene holder som syns?

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.