Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 innlegg
Det går vel også bra med en gammel fogsvans. Vinkelsliper sprer unødvendig mye støv innendørs.L LjLindgren skrev:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 420 innlegg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7.420 innlegg
Leter du ikke aktivt etter en grunn til å kjøpe tigersag så kan du kjøpe bacos lettbetongsag, er det riktig lettbetong eller porøse murstein er det ganske enkelt å sage.
Vinkelsliper ville jeg ikke brukt.
Vinkelsliper ville jeg ikke brukt.
Medlem
· Västernorrland
· 2 105 innlegg
Akkurat som tidligere svart, en fogsvans pleier å fungere om det er lettbetong. Vinkelslipen støver noe grusomt. Det kan eventuelt finnes tynne armeringsjern på visse steder, men de kan tas med en jernsag eller litt raskt med vinkelslipen.
Medlem
· Västernorrland
· 2 105 innlegg
Kanoners. Tolker det som at du ikke støtte på noen armeringsjern i det hele tatt da?
Finnes det noen grunn til at du har spart midtsøylen?
Finnes det noen grunn til at du har spart midtsøylen?
Bare ett, ganske tynt og var lett å ta med baufilen.
egentlig ikke, forstår at veggen ikke er bærende men bekymret for om den likevel fyller noen slags stabiliserende funksjon. Så ren feighet er grunnen til at den er igjen.
egentlig ikke, forstår at veggen ikke er bærende men bekymret for om den likevel fyller noen slags stabiliserende funksjon. Så ren feighet er grunnen til at den er igjen.
Düsseldorff
Bygningsvaktmester
· Bromma
· 3 140 innlegg
Düsseldorff
Bygningsvaktmester
- Bromma
- 3.140 innlegg
"Grønndjevelsk" som kraftuttrykk har jeg nok aldri hørt tidligere. Utvikle gjerne!it-snubben skrev:
haha, det ble det faktisk! Men bildet ble tatt før ølen ble inntatt så det liggende bildet mangler sammenheng med inntaket av pilsnerdyck.pacman42 skrev:
Medlem
· Västernorrland
· 2 105 innlegg
Takk! Hadde egentlig lovet at det skulle være klart til julaften men bommet med en dag. Er relativt ny huseier og synes - enn så lenge - at det er ganske gøy å fikse med ting. Fin kontrast til jobben min og få gjøre noe mer konkret og håndgripelig.it-snubben skrev:
Klikk her for å svare