Har gjort fint i garasjen nå med gips, vev og hvit maling på veggene.
Men innredningen ser bedrøvelig ut. Nokså industrielle platebenker men den ene stikker ut for mye slik at døren ved siden av ikke kan åpnes ordentlig, knapt i det hele tatt.
Tenkte da på å bygge en eneste lang benk istedenfor. Burde virke større.
Ha rullende skuffer under benken samt en verktøytavle istedenfor et plåtskap.
75x75 ramme, så en eller annen tykk plate og kle den med plåt.
Er jeg inne på riktig spor eller bør rammen være utformet på en annen måte osv. Jeg har null peiling.
I dag:

Slik som jeg tenker å gjøre.

Men innredningen ser bedrøvelig ut. Nokså industrielle platebenker men den ene stikker ut for mye slik at døren ved siden av ikke kan åpnes ordentlig, knapt i det hele tatt.
Tenkte da på å bygge en eneste lang benk istedenfor. Burde virke større.
Ha rullende skuffer under benken samt en verktøytavle istedenfor et plåtskap.
75x75 ramme, så en eller annen tykk plate og kle den med plåt.
Er jeg inne på riktig spor eller bør rammen være utformet på en annen måte osv. Jeg har null peiling.
I dag:

Slik som jeg tenker å gjøre.

Sist redigert:
kompressormatad cbb i -59 biarritz 
Kan du ikke flytte stålkabinettet til venstre (om det er smalere) og venstre benken til høyre.
Det er jo alltid bra å ha skap som man kan lukke, har selv kjemikalier i et lignende skap.
Dessverre vil jo vinduene bli dekket på venstresiden.
/ Micro
Det er jo alltid bra å ha skap som man kan lukke, har selv kjemikalier i et lignende skap.
Dessverre vil jo vinduene bli dekket på venstresiden.
/ Micro
Enig med Micro. Skap ved døren om det er smalere. Hadde samme problemet ved gangdøren til garasjen og satte en gammel høy IKEA-bokhylle der. Men som sagt, vinduet kan bli et problem og dagslys trengs jo også.
Hadde nok bare dekket en rute men Når jeg satte gipsen så var samtlige vinduer dekket og det blir ganske mørkt der inne da.
- Det finnes plass til skap i andre deler av garasjen.
- vurderer rett og slett å finne et defekt kjøleskap med glassdør for å få det som i butikk der man kan se hvilke morsomme kjemikalier man har.
- Det finnes plass til skap i andre deler av garasjen.
- vurderer rett og slett å finne et defekt kjøleskap med glassdør for å få det som i butikk der man kan se hvilke morsomme kjemikalier man har.
Sist redigert:
Du skulle ikke kunne flytte døråpningen litt ?? Det blir jo merarbeid, men jeg tror ellers at du kommer til å irritere deg på arbeidsbenken når du går inn og ut gjennom døren. Å skaffe seg en slags drikkekjøler (gjennomsiktig) høres ut som en morsom idé..../ Micro
Andre siden av den døråpningen er inn i et "lite" rom, tenkt som hobbyrom/finmekaniker del. Om døren skulle vært mer til siden så ville jeg mistet en del verdifull veggplass der inne.
- En lang benk ville gi mer storhetsfølelse. I mitt tanke. Men jeg vil gjerne forstå dere også, så, hva er fordelene med to atskilte benker?
Det hadde sikkert gått og tatt tigersagen og kappet snevinkel på det andre bordet for døren sin skyld. Føles jo som om det ikke blir mye igjen på bordet da men.
- En lang benk ville gi mer storhetsfølelse. I mitt tanke. Men jeg vil gjerne forstå dere også, så, hva er fordelene med to atskilte benker?
Det hadde sikkert gått og tatt tigersagen og kappet snevinkel på det andre bordet for døren sin skyld. Føles jo som om det ikke blir mye igjen på bordet da men.
Klikk her for å svare