Gjøre et rom til to. Går det å lage en solid vegg uten å ødelegge gulvet?

noen kloke mennesker!?
 
...glemte jo...veggen skal ikke gå tversover, men slutte midt på gulvet!
 
Ja, det går fint. Man kan klemme fast veggen, det pleier å gå veldig bra. Om veggen skal stå der lenge må du likevel regne med at det kommer til å synes at den har sittet der i fremtiden. Gulv og tapeter blekes og slites...
 
Takk Locke, men hvordan klemme fast...trelekter, stålregler...bør jeg ha noe underlag for gulvregelen?
 
  • Liker
Balders matte
  • Laddar…
De klemveggene jeg har bygget har vært i tre. Du legger simpelthen ut en svill på gulvet, måler hvor lange de stående stenderne skal være (trekk fra for svill) og legger til noen mm slik at du får litt spenning i det.

Nå skal det tillegges at de veggene jeg har bygget på den måten har vært i leiligheter med etasjeskiller av betong. Du bør se litt hva du har for innertak slik at det ikke blir skadet.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.