Medlem
· Västernorrland
· 6 innlegg
Gjøre et rom til to. Går det å lage en solid vegg uten å ødelegge gulvet?
noen kloke mennesker!?
noen kloke mennesker!?
Medlem
· Västernorrland
· 6 innlegg
...glemte jo...veggen skal ikke gå tversover, men slutte midt på gulvet!
Ja, det går fint. Man kan klemme fast veggen, det pleier å gå veldig bra. Om veggen skal stå der lenge må du likevel regne med at det kommer til å synes at den har sittet der i fremtiden. Gulv og tapeter blekes og slites...
Medlem
· Västernorrland
· 6 innlegg
Takk Locke, men hvordan klemme fast...trelekter, stålregler...bør jeg ha noe underlag for gulvregelen?
De klemveggene jeg har bygget har vært i tre. Du legger simpelthen ut en svill på gulvet, måler hvor lange de stående stenderne skal være (trekk fra for svill) og legger til noen mm slik at du får litt spenning i det.
Nå skal det tillegges at de veggene jeg har bygget på den måten har vært i leiligheter med etasjeskiller av betong. Du bør se litt hva du har for innertak slik at det ikke blir skadet.
Nå skal det tillegges at de veggene jeg har bygget på den måten har vært i leiligheter med etasjeskiller av betong. Du bør se litt hva du har for innertak slik at det ikke blir skadet.
Klikk her for å svare