L Lardmannen #1 Medlem · 33 innlegg 22 okt 2023 kl 13:10 Lardmannen Medlem 33 innlegg 22 okt 2023 kl 13:10 #1 Tror dette er et inntak for radon. På toppen er det et vinklet rør. Tok bort røret i dag og så at det hadde samlet seg vann i røret. Er det greit? Bygget 2022
Tror dette er et inntak for radon. På toppen er det et vinklet rør. Tok bort røret i dag og så at det hadde samlet seg vann i røret. Er det greit? Bygget 2022
wildeside #2 Medlem · 3 508 innlegg 22 okt 2023 kl 13:20 wildeside Medlem 3.508 innlegg 22 okt 2023 kl 13:20 #2 Nei det bør ikke være vann der, risiko for at røret fryser i stykker.
L Lardmannen #3 Medlem · 33 innlegg 22 okt 2023 kl 13:44 Lardmannen Medlem 33 innlegg 22 okt 2023 kl 13:44 #3 wildeside skrev: Nei det bør ikke være vann der, risiko for at røret fryser i stykker. Ok så hva gjør man med det?
wildeside skrev: Nei det bør ikke være vann der, risiko for at røret fryser i stykker. Ok så hva gjør man med det?
wildeside #4 Medlem · 3 508 innlegg 22 okt 2023 kl 13:52 wildeside Medlem 3.508 innlegg 22 okt 2023 kl 13:52 #4 Finne ut hva røret er til for, og om det er bakfall eller stopp i røret, er en god start.