Tror dette er et inntak for radon. På toppen er det et vinklet rør.

Tok bort røret i dag og så at det hadde samlet seg vann i røret.

Er det greit? Bygget 2022
 
  • Oransje rør uten vinkel, står på grus med litt vann inni. Tror det er et radoninsug, bygget i 2022.
wildeside
Nei det bør ikke være vann der, risiko for at røret fryser i stykker.
 
wildeside wildeside skrev:
Nei det bør ikke være vann der, risiko for at røret fryser i stykker.
Ok så hva gjør man med det?
 
wildeside
Finne ut hva røret er til for, og om det er bakfall eller stopp i røret, er en god start.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.