Hvor kjøper man prisgunstige stusstrinn til trappen? Holder på å renovere trappen og setter nye tretrinn, tenkte ha hvite stusstrinn da overflaten som er i min gamle trapp er såpass ujevn og gammel. Hva setter dere som stusstrinn og hvor kjøper man?
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
Det kommer litt an på trappetrinnshøyden. Spontede gulvbord eller høvlede furuplanker er vel de enkleste alternativene. Begge finnes hos de fleste byggevarehus.
Det ble vel bra.T trojlee skrev:
Hva ble det for trinn, Lundbergs som du skrev ovenfor eller noe annet?
Har selv bestilt fra Lundbergs. Hadde håpet de skulle komme i slutten av uken sånn at jeg kunne legge dem i helgen - men ikke.
Har du noen gode erfaringer å dele med deg sånn før jeg begynner samme prosjekt?
Selve trinnene er et tregulv, samme som vi har i kjelleren der man kommer ned, opptrinnene kappet jeg til av hvite fönstersmyg, det ble mest prisverdt. Jeg kjøpte ikke en slik mal man kan ha for å måle ut trinnene men klippet til maler av papp og brukte som mal når jeg kappet med dykksagen. Noe jeg burde gjort var å male alt hvitt før jeg satte dit trinnene for å slippe maskere, det spar tid.P_Larsson skrev:
Klikk her for å svare