egge skrev:
Fast med picka måste jag jo skaffe kompressor også,
Det der tenket er en ren tjenestefeil. Du skal tenke "Og med picka får jeg en bra unnskyldning til å skaffe kompressor også". ;-)

Jeg er for øvrig i omtrent samme situasjon selv, skal panelere ~70 kvm innertak men jeg funderer mer på "hvilken picka er best" og "om jeg kjøper et kit med kompressor så sparer jeg litt penger og så har jeg to kompressorer senere, det kan jo være bra å ha". :-D

Haha, du har så rett så. Ber veldig mye om unnskyldning om jeg tråkket noen på tærne med den uttalelsen. Jeg gjør rett og slett en pudel og tar tilbake :-)

Lei en batterimaskin, litt tyngre men fortsatt smidig, Sencos fungerer kanon.

Fått tak i en kompressor jeg kan låne, så jeg slår nok til på biltema-pickan og skyter inn på skrå i fjæren. Blir nok "good enough" selv om noten på neste bord ikke dekker hodet. Så står jeg der med pickan og blir tvunget til å kjøpe egen kompressor til slutt ;)

Kjøp spiker med hvite hoder. Det kommer du ikke til å angre. Det finnes på Lundell&zetterbergs hvis du ikke finner det noe annet sted.

Hmm, kom på en sak. Om jeg setter 17x95 råspont som panelet deretter skal festes i, så skal jeg vel knapt skyte opp den (råsponten) med dykkert? Selv om jeg fester den 30cc?

Nei det går ikke. Kjør tretoms spiker eller skru med skruautomat.

jerk skrev:
Kjøp spiker med hvite hoder. Det kommer du ikke til å angre på. Det finnes hos Lundell&zetterbergs om du ikke finner det noe annet sted.
Du vet ikke artikkelnummer eller lignende? Sjekket med L&Z men de sier at de ikke har noen 16g dykkert med hvitt hode.

Nei dessverre, jeg har ingenting igjen av det. Men sjekk med theofils om de har da.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.